Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 februarie 2011

In loc de titlu.....

Prima postare........este si cea mai dificila, de obicei, tot ce este nou ni se pare dificil si parca nu gasim inceputul.
Cred ca cel mai simplu inceput trebuie sa fie:
  A fost o data ca niciodata si, mai este si astazi, intr-o zi geroasa de 8 februarie, acum 26 de ani cand m-am nascut eu.In cele ce urmeaza ma voi prezenta, ulterior am sa va prezint si structura acestui blog.
- ma numesc Smeureanu Nicolae Marian
- am 26 de ani
- sunt varsator
- am 60 de kg, 172 cm inaltime, parul tuns scurt, ochii albastrii
- nu am tatuaje
- sunt fumator
- sunt economist
- am un jop de care sunt mandru si care ma satisface din punct de vedere profesional
- imi place foarte mult muzica populara
- imi place foarte mult sa fac karaoke
- imi place, de asemenea, muntele.........as trai singur acolo
- sunt comunicativ
- sunt sociabil
- sunt foarte rigid si dificil
- poti intelege fizica cuantica insa foarte greu reusesti sa ma intelegi pe mine
- sunt razbunator
- nu sunt un luptator chiar daca sunt invingator
- sunt oltean
- imi plac lucrurile interzise
- ma fascineaza noaptea
- ma deprima ziua
- imi plac filmele horror si cele psihologice
- detest sa ma schimbe cineva, apreciez insa sa ma accepte.
- traiesc totul la maximul extremelor ( daca te iubesc, imi dau viata pentru tine ; daca te urasc, te voi distruge )
- sunt omul extremelor ( nu exista echilibru, vad doar in doua culori : alb sau negru )
  Dupa cum spune si url-ul acestui blog, dupa cum spune si titlul blogului........cu experienta voi incerca sa conduc advertisingul catre excelenta. Aici, pe blog, veti gasi .....publicitate/advertising. In era internetului si a virtualului, toti, fara exceptii......cautam . Cautam socializare, cautam un job, cautam sa cumparam, cautam in zeci de pagini sa comparam.
M-am gandit sa va ofer posibilitatea de a gasi totul intr-un singur loc, aici ! Ca doriti socializare, ca doriti un loc de munca, ca doriti sa comparati, sau sa cumparati, aici veti gasi cele mai bune oferte/cereri special triate pentru dumneavoastra.

Tot e inseamna advertising/publicitate se afla aici.!
Asa ca....enjoy !


''Cand incetezi sa mai faci publicitate pentru a economisii bani,e ca si cand ai opri ceasul pentru a economisi timp.'' Henry Ford

Cu drag,
joybook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu